avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Przeciwko barierom - Masa Krytyczna

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 0

Jak zwykle w ostatni piątek miesiąca odbywa się Masa Krytyczna czyli przejazd rowerzystów przez miasto organizowane przez stowarzyszenie Rowerowy Szczecin. Tym razem jednocząc się z Fundacją Aktywnej Rehabilitacji objazd zaczęliśmy z osobami poruszającymi się na wózkach inwalidzkich. Start nastąpił na Deptaku Bogusława, skąd udaliśmy się pod Urząd Miasta. Akcja ma na celu ukazanie problemu jakim jest poruszanie się po mieście osób niepełnosprawnych, przy czym problem rowerzystów wydaje się w ogóle nieistotny. Pod Urzędem nastąpiła krótka pikieta po czym pożegnaliśmy się i rowerzyści udali się na dalszy objazd miasta. Tym razem pokonaliśmy około 13 km.