avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Powolny objazd Bartoszewa

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 0

Pomimo upału i duchoty wyruszam z żoną na powolny objazd Bartoszewa. Odległość do pokonania zwiększamy dwukrotnie, ale to dopiero jej drugi wyjazd. Ciężko się zabrać, ale chcę wypróbować nowy kask. Poprzedni - Author Pulse został zamieniony na Lazer 2x3M. Optycznie zacząłem się sobie bardziej podobać :) Kask o mniejszych gabarytach nie powiększa w sposób znaczący głowy i co lubię siedzi głębiej na głowie, a nie tylko na czubku. Nie lubię jeździć w kasku, gorąco w tym jak diabli, jeden plus jest taki, że pot nie zalewa oczu tylko wsiąka w gąbki. Zakup jak najbardziej przydatny. Co do zakupów to kilka dni wstecz zastąpiłem starą sztywną sakwę zgrabnym kuferkiem na bagażnik i ten zakup również bardzo mi przypadł do gustu. Dwie butelki wody, kurtka, zestaw narzędzi, wszystko wchodzi i jeszcze miejsca sporo. To by było chyba na tyle jeżeli chodzi o doposażanie Globetrottera. No chyba, że kwestia GPS dalej będzie mi krążyć po głowie. Bateria do komórki, ładowarka z dynama, bateria słoneczna czy może power bank ? Nad tym jeszcze muszę się zastanowić.