avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Pierwszy tysiąc Globetrottera

Wtorek, 10 lipca 2012 · dodano: 11.07.2012 | Komentarze 0

Ponownie powolny objazd Bartoszewa wspólnie z żoną, ot takie 20 km na wieczór, żeby cokolwiek się ruszyć. Tempo powolne, szkoda, że trasa do znudzenia znana. Za to zaraz za Pilchowem zatrzymałem się, żeby uwiecznić chwilę - pierwszy tysiąc kilometrów mojego Globetrottera. Przez ten cały czas żadnych usterek, żadnych regulacji nawet, tak jak z sklepie wydali tak jeździ. Jedynym urazem jaki mu się trafił to uszkodzone siodełko, widocznie kiedy kładłem go pod tarpem na wycieczce z noclegiem trafiło na jakiś ostry patyk. Taka zadra mała powstała, musiałem to jakoś zreperować. Ponieważ żel ciężko skleić użyłem silikonu czarnego i póki co się trzyma.