avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Do pracy i do serwisu

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 2

Trzeba czasami pojechać do pracy. Po drodze wstępuję do sklepu rowerowego Kadrzyński. Na trasie z Nowego Warpna zgubiłem ten pypeć do ustawiania amortyzatora w trybie pracy i blokady skoku (jak to COŚ się nazywa ?) Reklamacja przyjęta, zobaczę co dalej. W międzyczasie okazuje się, że lepiej nie ściągać naklejki sklepu z roweru, bo obsługa "obcych" jest raczej chłodna.
Kategoria 8. Praca, 9. Serwis

mih
| 21:55 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Siwobrody mówił, że mu dwa razy umknął, ale usłyszał i pozbierał. W góralu miałem śrubką dokręcony, widocznie producent nie brał pod uwagę polskich dróg :/
srk23
| 19:40 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Na ten, jak to nazwałeś "pypeć" musisz uważać bo lubi to g..no wyskakiwać

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz