avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Do serwisu

Środa, 26 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj wreszcie jadę do serwisu Kadrzyński. Trochę trwało nim dotarł do mnie przełącznik pracy amortyzatora. Musiałem napisać maila do Unibike'a i ten element w końcu został mi wysłany. Trwało to równy miesiąc :/ , ale się udało. Okazało się, że po wsadzeniu tego "pypcia" jak już zwykłem go nazywać, amortyzatora nadal nie można przełączyć na sztywno. Czyli zepsuło się coś więcej. W serwisie pokręcili się, pooglądali i pada propozycja: zostawiam rower, zmieniają mi na inny amortyzator, a mój wysyłają do Unibike'a. Weekend zapowiada się ładny, a ja będę pewnie chciał pojeździć. Jak powiedzieli tak zrobili, na drugi dzień odbieram sprawny rower. Bez lampy wprawdzie, ale lepiej się nie dało, brak uchwytu. Doceniam, bardzo dziękuję, w weekend skorzystam na tej "pożyczce". Do domu wracam rowerem i od razu umawiam się z Marcinem na sobotnie ujeżdżanie sprzętu.