avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Nocna wycieczka do Zalesia

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 8

Na forum RS padło hasło - nocny wyjazd nad Świdwie, ognisko, gitara, śpiewy itd. Niezbyt daleko i pełen luz. Ponieważ nocną jazdę uwielbiam długo się nie zastanawiałem. Często wycieczki kończę już po ciemku i bardzo sobie chwalę - zero ruchu na drogach, chłodniej, wrażenie prędkości i gwiazdy nad głową. W kocu nadeszła sobota. Pogoda była brzydka i cały tydzień padało, ale już w czwartek prognoza norweska zapowiadała, że sobotni deszcz skończy się po godzinie 17:00. Pomimo wątpliwości tak też się stało. W międzyczasie trwała na forum dyskusja czy jechać czy nie jechać i padł pomysł by zamiast nad Świdwie zawitać do Zalesia. Odchodzi kilka kilometrów przebijania się przez błoto i kałuże. Pomysł uzyskał pełną akceptację. Spotykam się z grupą o godzinie 20:30 przy Głębokim i ruszamy. Mała przerwa w Tanowie i dalej prosto w kierunku na Dobieszczyn. Po kilkunastu kilometrach skręcamy w lewo i stąd już tylko kawałeczek do celu. Dzięki Tuni i jej znajomościom :) korzystamy z pięknego terenu rekreacyjnego na zapleczu leśniczówki (pałacu) w Zalesiu (nadleśnictwo Trzebież). Budynek to pałac rodziny Arnim-Schlagenthin z 1910 roku. Obecnie jest pięknie odrestaurowany, a na jego tyle powstało miejsce na wspaniałe biesiady. Mamy do dyspozycji wielką altanę, ławeczki i placyk na ognisko. Do tego stos drewna i pomimo chłodu oraz dużej wilgoci jest ciepło i sympatycznie. Ogień tańczy, kiełbasy się pieką, a piwo się ładnie schłodziło. Poznałem kolejne kilka osób, które dotychczas znałem jedynie ze zdjęć lub blogów. Trwają nocne Polaków rozmowy, śpiewy przy gitarze i ogólnie jest bardzo miło. W końcu po kilku godzinach ktoś rzuca hasło do powrotu. Fajne uczucie jechać w środku nocy pod gwieździstym niebem. W domu jestem o 3:30. Oby do następnego ! :)

I jeszcze wspólne zdjęcie od Małgosi rowerzystki

tunislawa
| 20:59 niedziela, 7 października 2012 | linkuj ha ha ! ...nie kituj , bo jak napisze swoją relację , to i tak się wyda !!!!!!!!
mih
| 20:18 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Trendix, cały dzień z tym walczyłem, ale teraz powiem. Tunia najpierw była pocierana na szosie, a później CAŁOWAŁA SIĘ W ROWIE :D !!!
srk23
| 19:31 niedziela, 7 października 2012 | linkuj "Oby do następnego"...podejrzewam że nie będziemy długo czekać, ponieważ wszystkim taki nocny wypad bardzo się spodobał.
tunislawa
| 19:22 niedziela, 7 października 2012 | linkuj :))))
Trendix
| 19:01 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Tunia przyznaj się od razu co tam zbroiłaś ?? :)
mih
| 15:17 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Szkoda, że się przejąłem i zdjęcia nie zrobiłem :D
tunislawa
| 13:40 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Dobrze ,że nie napisałes ...wiesz o czym ....może ja się przyznam , ale jeszcze nie wiem ...:))))
rowerzystka
| 11:59 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Było bardzo sympatycznie i wesoło :)
Do następnego

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot