avatar Ten blog rowerowy od czerwca 2012 r. prowadzi mih z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2172.00 kilometrów (plus 1209 km sprzed bloga) w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.36 km/h i zwiedzam świat.
Więcej o mnie. Niżej goście zliczani od listopada 2012 r.:

Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy mih.bikestats.pl

Powolne rozkręcanie - Bartoszewo

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 2

Tym razem trochę dłuższa wycieczka. Pozwoliłem sobie na objazd Bartoszewa w spokojnym tempie. Po 5 miesiącach przerwy jazda na rowerze ponownie bardzo mi się podoba, a znudzone miejsca nabierają nowego, wiosennego blasku. Wczoraj ruszyłem po raz pierwszy i tak zastanawiałem się, czy ciągnąc tego bloga dalej, czy zostawić go w formie jednorocznego wycinka z życia podstarzałego rowerzysty ? Ale niechaj trwa ! Co mam być to będzie. Coś jeszcze mam zamiar zwiedzić i coś jeszcze napiszę.
W Pilchowie zgubiłem ten pypeć od przełączania amortyzatora w tryb szybki i pracy (to już kolejny raz), ale w miarę szybko się zorientowałem i został odnaleziony :) Trzeba go będzie na sznurku przyczepić. Może w weekend jakaś dłuższa wycieczka.

srk23
| 14:01 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Chłopie, ty się nie wygłupiaj i bierz się za kręcenie kilometrów, niedługo "małego osełka" zapakujesz do przyczepki rowerowej, albo z tyłu na siodełko i będziesz mu wpajał CYKLOZĘ.
Trendix
| 12:45 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Michał nie rezygnuj z bloga zawsze można pokazać innym miejsca gdzie jeszcze nie byli.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr